Csak erős gyomrúaknak! Itt van a Sargentini jelentés magyarul!

A Fidesz által elkövetett jogsértések teljes tárháza tárul fel a jelentésben. 

Csak akkor állj neki elolvasni, ha felkészültél lelkileg arra a mocsokhegyre, amit az EU szakbizottsága tárt fel és ami alapján egy normális demokráciában a kormány (Fidesz) tagjait annyi időre ültetnék le, hogy rájuk rohadjon a műanyag lakat (és akkor nagyon finoman és visszafogottan jelzem, mit éreztem, miközben olvastam)!

Az alábbi linkre csak akkor kattanj rá, ha van időd elolvasni egy olyan bűncselekmény leiratát, amihez csak a háborús tettek foghatók. A jelentés ijesztő részletességgel tárja fel a Fidesz bűneit. Én magam is szinte belerokkantam, mire végigolvastam a dokumentumot és ha képesek vagyunk túllépni a jogi formákon, amik a jelentés komolyságát adják, akkor feltárul a XXI. század egyik legnagyobb és legocsmányabb politikai összeesküvése, amit a Fidesz szőtt a Magyarországgal szemben!

 

A Sargentini jelentés magyarul!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://shepherdszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr214232069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása