Kérdeztem a Börcsöktől: Pedofil vagy?

Régi história.

Valamikor 2014-15 magasságában, kinn a terepen, volt velünk egy alak. 

Fura - önmagát pénzügyi tanácsadónak - mondó fickó. Kopaszodó, élénk tekintettel, nagy dumával, és állandó pénzügyi gondokkal. QFP a cége neve, gyakorlatilag nulla pénzügyi eredménnyel. 

Mikor Igricibe elkísért minket a Hir24 velünk volt. Égett a vágytól, hogy szerepelhessen. Nagy körmondatokat mondott, igyekezett a középpontba kerülni, de ugye én vagyok a Juhász Zoli. Később szervezett egy palánta adományozást egy mozgáskorlátozott egyesületnek is. Mi termeltünk és dolgoztunk, Ő szervezett! 

De valami nem stimmelt vele. 

Volt egy gyengéje. A nők és a gyerekek. Néha elővette a mobilját és meztelen női képeket mutogatott, mondván, hogy ilyeneket küldenek neki a nők. Namost Börcsök Sanyi egy 170 magas, köpcös, nem épp vonzó alak, de nyilván én másképp látom. A másik gyengéje a gyerekek. Mindig az ölében hordta, lovagoltatta őket. És rengeteget fotózta. 

Csabi, az egyik aktivista, meg is jegyezte, hogy "nem pedofil ez a faszi? Kérdezd már meg!"

Megkérdeztem!

Hebegett, habogott. zavarba jött... Elütötte, megmagyarázta a dolgot és el is ült a gyanúnk. Bár egy alkalommal kiderült, hogy a fia nem áll vele szóba, konkrétan letiltotta a neten, nem is találkozik vele... A felesége elhagyta. 

A probléma akkor kezdett kialakulni, amikor egy vetőmag elszámolásnál nem adta le a számlákat és vagy negyedmillió forintról nem volt papírunk. Mikor szóvá tetten, megsértődött. Hogy az nem is úgy van! És én mire fel merem ilyesmivel megvádolni!
Mondom! Számlát nem adott! Senki sem kérdőjelezte meg a becsületességét! Ő érezte csak! 
A vállalkozása a QFP gyakorlatilag egy olyan pénztarháló cég, ami teljesen ismeretlen papírokat értékesít, miközben a Börcsök súlyos óradíjat kér... Nem nagyon lehet tudni mire. 
Ráadást gyűjt!
Nincs erre acélra szervezete, nincs erre a célra cége, de azért gyűjt. Soha senki nem látta adományt osztani, nincs dokumentált karitatív munkája.

Időközben teljesen csődbe ment és anyagilag ellehetetlenült. (Mondom pénzügyi tanácsadó, aki hét (7) nyelven beszélt. Mármint ezt állítja. Külföldre költözött, de a szálka ott maradt benne és hol férfi, hol női álneveket firkálgatta le a sérelmeit. Gyakran mondott el mindenféle alaknak, de azt gondolom, hogy az lehetett a baja, hogy két érzékeny dolgába is beletapostam. Saját maga is bevallotta a neten, hogy álnéven fikáz engem. 

Egyik legismertebb álneve az, amivel egy engem ekéző cikket írt, amit egy nevesincs platformon tett közzé több, mint egy éve. Álnéven, mert ahhoz is gyáva, hogy bevállalja. 

Ő egy olyan pénzügyi tanácsadó, aki éhezett és nem tudott pénzt keresni, és egy olyan fickó, aki zavarba jött mikor megkérdeztem, hogy Pedofil, vagy sem. A neje elhagyta a gyerekei kerülik. Nyilván mindennek van oka! 

De ha nincs gondja, akkor miért használ álneveket az Interneten és miért használ gyakran női neveket is? Lehet hibát követtem el, amikor annak idején nem csináltam ebből rendőrségi ügyet?

Sokan olvassák a cikkét és azt képzelik, hogy van valóságalapja.

Érdekes módon a megjelenés egy éve óta egyetlen egy sor nem sok, annyi se igazolódott be belőle. Én nem kaptam közpénzt, nem vagyok milliárdos. 

Juhász Zoli

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://shepherdszerint.blog.hu/api/trackback/id/tr9615071490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása